Tõnis usub 80:20 reeglisse ehk kui 80% ajast toituda tervist toetavalt, siis tuleb keha edukalt toime ka harvade ebatervislikemate toiduampsudega. Tõnis hindab tasakaalu. Ta rõhutab, et äärmused ei ole kunagi head. Mitmekülgne toitumine koos fermenteeritud toitudega aitab hoida seedimise pidevalt korras. Kui seedimine ei toimi hästi, siis ei ole vahet kui palju supertoite oma smuutisse panna. Kahjuks sealt kasulikud ained ei pruugi imenduda.

Toitumisega seotud harjumusi ei tohi muuta kiiresti. Seedimine on nagu elus organism, mille mikrobioota muutub iga söögikorra ning iga päevaga. Samas dieedi muutmisel esimesel paaril kuul organism alles kohaneb ning kujuneb ümber. Püsivaid muutusi tasub oodata 3-4 kuu või isegi poole aasta möödudes. Seetõttu hindab Tõnis püsivust.

Tõnisele sobib isiklikult intervallpaastumine (intermittent fasting), kus süüakse päevas 8 tunni jooksul ja siis 16 tundi ei sööda. Selle eelis on, et igapäeavselt jõuab organism puhastuda. Vajalik on heade rasvade tarbimine, mis hoiavad energiataseme ühtlasena. Selline kellaaja faasidena toitumine hoiab ära veresuhkru kõikumisted ning sellega kaasnevad tuju ning energiataseme langused.

Tõnisele meeldib endale füüsiliselt väljakutseid esitada ja osaleb triatlonidel ja rattamaratonidel. Tema jaoks oli suur avastus teadusuuring, et tugeva füüsilise pingutuse korral väheneb seedeelundkonna verevarustus, sest verd suunatakse rohkem pingutust tegevatesse lihastesse. See nõrgestab seedimist. Pärast trenni ei tasukski kohe sööma hakata vaid enne kehakinnitust probiootikumi või fermenteeritud mahlaga seedimine taastada ning alles seejärel möödudes süüa.

Kadri on täiendanud oma toitumisalaseid teadmisi mahekaubanduses töötades. Kadri sõnul on kõige olulisemaks tooraine. Ka pitsasid ja burgereid saab teha väga tervislikult kui valida kvaliteetne tooraine ja neid liialt mitte töödelda.

Kuigi Kadri armastab sooja sööki, siis jälgib ta, et ta toitu liialt ei kuumutaks. Näiteks tatra paneb üleöö likku ja ei keedagi seda. Läätsed ja kikerherned paneb idanema ning kuumutab neid vaid minutikese. See on ka korralik ajavõit. Ei pea läätsesid üle poole tunni keetma toiduvalmistamisel. Seetõttu on ka Ferme mahla puhul hästi oluline, et tegu on just toormahlaga. Pastöriseerimine hävitab vitamiine ja seeläbi väheneb toiteväärtus.

Kadri arvates on lisaks maitsenaudingule toitumise eesmärgiks keha vajalike toitainetega varustamine. Vaid selliselt on palju energiat ja keha püsib terve. Seetõttu hindab Kadri värsket ja ehedat toitu. Lisaks on Kadri kirglik keskkonnasõbralike elustiilidega katsetaja. Alates 2015 aastast tegi ta enda ostukorvid nii pakendivabaks kui võimalik. Inimeksperimentidest endaga saab lugeda blogist Tervering, kus on üle 120 postituse tervise ja keskkonna jätkusuutlikkuse teemadel. Alloleval pildil on Kadri sügisene köögilaud.